کلوپ هواداران یاس

(با شرکت در نظرسنجی و دادن نظر به مطالب از یاس حمایت کنید.)

 

آهنگ و نماهنگ جدید از یاس با عنوان "از چی بگم". شاید با شندین و دیدن این نماهنگ به اتفاقات تلخی که در اطرافمون رخ میده ببشتر دقت کنیم. و به یاد کسانی باشیم که کاملاً معصومانه دچار این اتفاقات شدن و باید یک عمر با این دردها کنار بیان. تمرکز اصلی این آهنگ روی بچه های مدرسه ی شهید رحیمی روستای درود زن واقع در استان فارس هست. بچه هایی که در کلاس درس سوختن و هنوز آثار این حادثه دلخراش رو میشه در چهرشون دید. آهنگسازی این کار به عهده ی سعید انصار بوده و علی تهرانی هم زحمت سه تار این آهنگ رو کشیده و ساخت ویدئوی این آهنگ هم به مانند ویدئوی سرباز وطن بر عهده ی کسری شجاعی بوده. و در اینجا تشکر میکنیم از همه کسانی که در ساخت این آهنگ و ویدئو ما رو یاری کردند.

از دوستانی که شنونده ی آهنگ از چی بگم هستند تقاضا میکنیم این آهنگ رو به دیگری پاس بدن تا شاید به گوش پزشکان حاذق این سرزمین برسه و حرکت مثبتی در جهت بهبود این کودکان ایرانی انجام بدیم. همه با هم.
ضمناً اگه به یاد داشته باشید از آهنگ به "خاطر من به" به این طرف توضیح دادیم که مسلماً ما نیاز به حمایت شما داریم. آهنگ از چی بگم هم اکنون در آیتونز هست. بنابراین از هموطنان خارج از کشور که مایل به شندین این آهنگ هستند خواهشمندیم از آیتونز خریداری کنند و از این طریق ما رو حمایت کنند. از صمیم قلب از شما سپاسگذاریم


ادامه مطلب
نویسنده: tobi ׀ تاریخ: جمعه 6 اسفند 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

یاس - سرباز وطن

 

شروع یاس در سال ۹۰ به نام سرباز وطن. این نماهنگ (Music Video) و آهنگ به منزله یک شروع (Intro) تلقی‌ میشود و منتظر کار‌های بعدی به زودی زود باشید. کارگردانی این نماهنگ رو کسری شجاعی به عهده داشت. آهنگسازی این کار به عهده OZ و Deacon بوده که با نام OZ N DA DEACON در فلوریدا فعالیت میکنند و میکس کار هم به عهده سعید انصار بود و در Abbey Road Studio در لندن مستر شده. عکس پروژه هم با موئر عزیز بوده و با تشکر ویژه از آرش پاکزاد که واقعا برای این آهنگ زحمت کشید و همچنین از خشایار عزیز که زحمت Scratch این آهنگ رو کشید. و در آخر امیدواریم که از دیدن این موزیک ویدئو و شنیدن این آهنگ لذت ببرید. طبق معمول از ایرانیان عزیزی که خارج از کشور شنونده ی این آهنگ هستن خواهش می‌کنیم که این آهنگ رو از itunes خریداری کنن و از این طریق یاس رو حمایت کنن.

 


ادامه مطلب
نویسنده: tobi ׀ تاریخ: جمعه 5 اسفند 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به وبلاگ تخصصی یاس خوش اومدید..خوشحال میشم اگه با ما همکاری کنید..


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , 1hamvatan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM