آهنگ و نماهنگ جدید از یاس با عنوان "از چی بگم". شاید با شندین و دیدن این نماهنگ به اتفاقات تلخی که در اطرافمون رخ میده ببشتر دقت کنیم. و به یاد کسانی باشیم که کاملاً معصومانه دچار این اتفاقات شدن و باید یک عمر با این دردها کنار بیان. تمرکز اصلی این آهنگ روی بچه های مدرسه ی شهید رحیمی روستای درود زن واقع در استان فارس هست. بچه هایی که در کلاس درس سوختن و هنوز آثار این حادثه دلخراش رو میشه در چهرشون دید. آهنگسازی این کار به عهده ی سعید انصار بوده و علی تهرانی هم زحمت سه تار این آهنگ رو کشیده و ساخت ویدئوی این آهنگ هم به مانند ویدئوی سرباز وطن بر عهده ی کسری شجاعی بوده. و در اینجا تشکر میکنیم از همه کسانی که در ساخت این آهنگ و ویدئو ما رو یاری کردند.
از دوستانی که شنونده ی آهنگ از چی بگم هستند تقاضا میکنیم این آهنگ رو به دیگری پاس بدن تا شاید به گوش پزشکان حاذق این سرزمین برسه و حرکت مثبتی در جهت بهبود این کودکان ایرانی انجام بدیم. همه با هم.
ضمناً اگه به یاد داشته باشید از آهنگ به "خاطر من به" به این طرف توضیح دادیم که مسلماً ما نیاز به حمایت شما داریم. آهنگ از چی بگم هم اکنون در آیتونز هست. بنابراین از هموطنان خارج از کشور که مایل به شندین این آهنگ هستند خواهشمندیم از آیتونز خریداری کنند و از این طریق ما رو حمایت کنند. از صمیم قلب از شما سپاسگذاریم
شروع یاس در سال ۹۰ به نام سرباز وطن. این نماهنگ (Music Video) و آهنگ به منزله یک شروع (Intro) تلقی میشود و منتظر کارهای بعدی به زودی زود باشید. کارگردانی این نماهنگ رو کسری شجاعی به عهده داشت. آهنگسازی این کار به عهده OZ و Deacon بوده که با نام OZ N DA DEACON در فلوریدا فعالیت میکنند و میکس کار هم به عهده سعید انصار بود و در Abbey Road Studio در لندن مستر شده. عکس پروژه هم با موئر عزیز بوده و با تشکر ویژه از آرش پاکزاد که واقعا برای این آهنگ زحمت کشید و همچنین از خشایار عزیز که زحمت Scratch این آهنگ رو کشید. و در آخر امیدواریم که از دیدن این موزیک ویدئو و شنیدن این آهنگ لذت ببرید. طبق معمول از ایرانیان عزیزی که خارج از کشور شنونده ی این آهنگ هستن خواهش میکنیم که این آهنگ رو از itunes خریداری کنن و از این طریق یاس رو حمایت کنن.
با درود به همه بازدیدکنندگان عزیز ؛ امروز با مصاحبهٔ سایت VIVA Persia با یاسدر خدمت شما هستیم. مصاحبه ای که حتما برای شما جالب و خوندنی خواهد بود.
مصاحبه رو در دو فرمت pdf و jpg در ادامه برای استفاده قرار دادیم.
با تشکر ویژه ازمسئولین VIVA Persia که این مصاحبه رو در اختیار ما قرار دادند
امیدوارم که سلامت باشید. یاس هستم، کوچیک شما. قبل از هر چیزی عذر من رو بپذیرید بخاطر تاخیری که در ارائه ی آهنگم داشتم. امیدوارم که از این به بعد این تاخیرها جبران بشه. من یک ویدئو هم آپلود کردم که این توضیحات رو در اون ویدئو هم دادم. این متن رو برای کسانی نوشتم که بخاطر سرعت پائین اینترنت قادر به دانلودش نیستن . من آهنگ "بخاطر من" رو برای دانلود گذاشتم. هم به صورت رایگان و هم در آیتونز. و کسانی که در خارج از ایران هستن می تونن از طریق آیتونز منو حمایت کنن . و از این بابت ممنونم . امیدوارم که این آهنگ هم بتونه بازتاب مثبتی رو در جامعه داشته باشه.
آهنگ "بخاطر من" یکی دیگه از دردهای جدی اجتماع رو عنوان می کنه. و واقعاٌ ممنونم از دوست عزیزم "سعید شمس" که آهنگسازی اینکار رو به بهترین نحو انجام داد. همچنین تشکر می کنم از رضا صوفی نوازندهٔ سه تار و آرش پاکزاد که صدا برداری این آهنگ رو انجام داد و از موئر و امید پرتو عزیز که زحمت عکس رو کشیدن و دوست خوبم اشکان که با آواهای دلنشینش به این آهنگ زیبایی بخشید. و ممنونم از همه شما که این آهنگ رو دانلود می کنین و می شنوین
عاشقتم هموطن
یاس
آهنگ به خاطر من + ویدئوی صحبت های یاس درباره ی این آهنگ رو میتونید در ادامه مطلب دانلود کنید
کتاب تکست های یاسیک برنامه ی بسیار پرکاربرد برایموبایل. این برنامه شامل تمامی اشعار یاس از اول تاکنون میشه و با یک طراحی بسیار زیبا و سازگار با اکثر گوشی ها توسط آرین عزیز طراحی شده و در اختیار هواداران یاس قرار گرفته
دیشب نسخه ی قدیمی این نرم افزار در تالار گفتمان سایت قرار گرفته بود اما امروزنسخه ی جدید این برنامه رو در اختیار شما قرار دادیم
برای مشاهده ی ادامه ی توضیحات و دریافت این برنامه به ادامه ی مطلب مراجعه کنید
با درود . به تازگی در یکی از سایت های پر بیننده اینترنتی نقدی از یک گروه رپ فارسی درباره ی آهنگ قصه ی زیر زمین منتشر شده که با خواندن این نقد بر آن شدم تا نظر خود را به عنوان نویسنده ی کلوپ هواداران یاس در این سایت بنویسم . نقد این گروه را با کلیک بر روی ادامه مطلب میتوانید بخوانید. ابتدا و پیش از هر چیز نگاهی بیاندازیم به متن شعر یاس در آهنگ قصه ی زیر زمین :
در نزن که بازه در / واسه حرفای تازه تر
سواره کلمات بشیم کم کم / اگه پایه ای بشین ترکم
دربست بریم به مرکز كه / مرحم بدیم به هر زخم ِ
هر کس ، که سیره از درد / پس حرکت به زیر هم کف
چپ و راست به هر در زدیم / سبک رپ و راک رو از دست ندیم
مثل برق و باد و از هر طریق / درد و رنج ما رو هرکس ندید
میدونی که کسی پشت ما نیست / واسه دستگیریم مژدگانیست
پس میشه رشد ما ریسک / ولی اینا مانع رشد ما نیست
مغزم سراسر ، فکر نو / نبضم هماهنگ با مترونومو
تو میبینی دستم میکروفون و / خوب میخونم این و رو ریتم تند و هو
اینه صلاحه دستم / و میاد از سینه صدای خستم
وقتشه همه با هم یکی بشیم / حرف قلب و راحت بگیم
پاسخ بنده به این نقد:
پیش از هر چیز لازم میدانم بگویم که بی شک یاس یکی از متواضع ترین رپ خوان های ایرانیست و هر نقدی را که راهشگا باشد بر روی چشمان خود میپذیرد و باید بگوبم که من نظر شخص یاس را درباره ی این نقد جویا نشده ام و این مطلب را بدون هماهنگی انتشار میدهم . سعی میکنم به دور از هر تعصبی پاسخ خود به این نقد را بنویسم . پاراگراف ابتدایی این نقد به طور کلی محتوای شعر یاس رو قابل قبول دانسته ولی وقتی به پاراگراف دوم میرسیم متوجه میشویم که گویا از نظر این گروه ناقد ایرادی در قافیه های یاس وجود دارد ! و فکر میکنند که بعضی از قافیه ها ضعیف کار شده ! نویسنده ی این نقد قافیه های ابتدایی را قوی دانسته و قافیه های میانی تا پایانی را چون وزن ضعیف تر و صدای بم تری دارد ضعیف توصیف کرده است . جالب این که نویسنده ی این نقد حتی تعریف درستی از قافیه ندارد و حرف ( س ) و آوای ( او ) را قافیه می داند ! قافیه در لغت به معنی از پی رونده است و در شعر فارسی قافیه یعنی كلمهاى كه در قفاى کلمه یا كلماتى آيد و در اصطلاح شعر به كلمات آخرمصراع هاى هر بيت اطلاق مىشود كه آخرين حرف اصلى آنها يكى باشد و كلمات يكى نباشند مثل كلمات نشست و شكست كه میتوانند قافيه دو مصراع يك بيت باشند. گفتنیست که قافیه در اشعار رپ فارسی از این اصول پیروی نمی کنند و در بسیاری از مواقع قافیه ها دقیقاً هم وزن نیستند و این خود هنر است که از کلماتی که گاهی وزن مشابهی ندارند استفاده کنید و در عین حال وزن شعر را هم از دست ندهید . نمونه ای می آورم بسیار زیبا و جالب از یاس و از شعر قصه ی زیر زمین " مغزم سراسر ، فکر نو / نبضم هماهنگ با مترونوم " به نظر من این بیت در رپ فارسی کم نظیر است و میتوان گفت با توجه به معیار های رپ کلمات هر مصرع با کلمه ی مقابل خود در مصرع بعدی هم قافیه اند ! نگاه کنید : نبضم ، مغضم . سراسر ، هماهنگ ( که از نظر هجایی کاملاً مشابهند ) و درآخر فکر نو و مترونوم که گرچه دقیقاً هم وزن نیستند ولی استفاده از چنین کلماتی در رپ متداول است و باز جالب این که این دو کلمه فقط در یک واو میانی کلمه ی مترونوم با هم متفاوند چرا که حرف ( میم ) و یا آوای ( او )ی آخر مترونوم تکیه ای و سکوی پرتابی برای کلمه ای دیگر نیست و با اضافه کردن آوای( او ) " مترونومو " شاعر از این بیت گذر کرده و به ادامه میپردازد . حال از صحبت شعر و قافیه کمی دور شویم و به فکر خلاق یاس در استفاده از کلمه ای همچون مترونوم توجه کنیم . کلمه ای که دقیقاً در ارتباط با موسیقی و وزن موسیقایی است و با موضوع آهنگ کاملاً آشناست . باز میگردم به صحبت هایم در باره ی این نقد ، در جایی از این نقد گفته شده که از میانه ی شعر اوج کار از دست رفته و کم میشود . من بر خلاف نویسنده ی این نقد چنین تصوری ندارم و فکر میکنم که شعر یاس کاملاً بر روی ریتم آهنگ ، سوار است و در آنجایی که به قول ناقد اوج از دست میرود یاس در حال گذر از موضوعی به موضوع دیگر است . موضوعی که دیگر نمیتوان آن را در اوج دنبال کرد ! گذشته از این موسیقی راک بر خلاف سبک رپ اوج های بیشتری دارد و طبیعتاً هر اوجی یک فرودی هم دارد. درادامه این صحبت چند قافیه از شعر یاس در آهنگ قصه ی زیر زمین را تحلیل و سخن را کوتاه میکنم . " چپ و راست به هر در زدیم / سبک رپ و راک رو از دست ندیم " به این بیت نگاه کنید . کلمات را ببینید که چقدر زیبا چیده شده اند : چپ و راست ، رپ و راک . هر در زدیم ، از دست ندیم . و چقدر زیبا کلمه ی " سبک " تکیه و سکوی پرتابی برای مصرع دوم این بیت میشود ( اگراین آهنگ را گوش کنید متوجه ی این مکث و تکیه ی زیبا میشوید ). در رابطه با بیت های دیگر هم اشاره ای میکنم به قافیه هایی که به نظر من نه تنها ضعیف نبوده بلکه قوی ، تاثیر گذار و هماهنگ با موضوع آهنگ قصه ی زیر زمین ( Rock On )هستند . قافیه هایی مانند : زیر هم کف / سیره از درد ( حتماً میگویید حرف ( ف ) و ( د ) که با هم متفاوتند . آری متفاوتند ولی در رپ نزدیکی وزن کلمات به یکی بودن حرف آخر کلمات ارجعیت دارد ) . و تا در رابطه با اجرا هم تا مجال هست این نکته را عرض کنم که اجرای یاس را قوی ، تاثیرگذار و هماهنگ با آهنگی میدانم که برای این کار ساخته شده و این کار را به عنوان یکی از نخستین همکاری های رپ و راک فارسی ارزشمند میدانم . نکته ای که نمیتوانم از آن بگذرم این است که در جایی از این نقد و با اشاره به بیت آخر این شعر گفته شده که " یاس سر ضرب آخر قافیه ها رو زوری میکشه " ! از نویسنده ی این نقد میپرسم آیا منطورش بیت آخر این شعر است ؟ آیا " اینه صلاخ دستم ، و میاد از سینه صدای خستم که به واقع یک 3 قافیه ای است را یاس زوری میکشد ؟ من فکر میکنم منظور ناقد ابیات قبل از این بیت باشد . در هر صورت اگر پرسشی در رابطه با بیت اخر مطرح میشد میتوانست این باشد که چرا مصرع اول از مصرع دوم کوتاه تر است ؟ که با توجه به این که سوالش را خودم مطرح کردم ، جوابش را هم خودم میدهم : چنین ابیاتی حتی در شعر کلاسیک فارسی هم وجود دارد و در واقع همه چیز به شاعر بستگی دارد وشاعر لزوماً این کار را از روی اجبار نمیکند ، برای نمونه یاس در آهنگ نیستی در جایی میگوید " چه بی اعتنا رفتی، هه / نفهمیدم حس من واست یه تـفریحه "، که گرچه مصرع اول کوتاه تر است ولی یاس با مکثی کوتاه بر روی کلمه ی " اعتنا " این بیت را میخواند و زیبا هم میخواند و حال که صحبت از این بیت به میان آمد به قافیه هایش توجه کنید : رفتی ، هه / تفریحه . آیا رفتی و تفریح را زیباتر از این هم میشود در قافیه های رپ گنجاند ؟ و در آخر درباره ی ایرادی که به اجرای یاس در این آهنگ گرفته شده باید گفت زمانی که یاس میپذیرد در آهنگی با سبک راک که ویولن و پیانو هم در آن نواخته شده همکاری کند منطقی است که تا جایی که امکانش باشد خودش و شعرش را با موسیقی راک و این موسیقی خاص وفق بدهد حتی به قیمت بالا بردن گام صدا ! با سپاس از شما که این مطلب را دنبال کردید . بدرود
با درود به هواداران یاس .در یکی دو روز گذشته دموی آهنگی در اینترنت پخش شده با عنوان آهنگ جدید فلان خواننده به همراه یاس که در واقع این دمو بازخوانی قسمتی از آهنگی است که یاس با یک گروه رپ در سال 87 کار کرده بود و باید بگم که این خبر صحت ندارد و آهنگ های یاس و تمام خبر های مربوط به یاس از همین سایت که به نوعی پایگاه اطلاع رسانی یاس هم محسوب میشود اعلام شده و خواهد شد. با تشکر نویسنده ی کلوپ هوادارن
امروزعکس هایی از پشت صحنه ی فیلم مستند Rock Onرو براتون آماده کردیم که یاس در اون ها بود. عکس های بسیار زیبایی شده که هم از صحنه های خود مستند هست و هم از ویدئو کلیپ قصه ی زیرزمین که به عنوان تیتراژ این مستند در نظر گرفته شده
هموطنان عزیزی که در خارج از ایران هستند میتوانند برای حمایت از یاس روی آیکون های زیر کلیک کرده و آهنگ های یاس رو خریداری کنندبه زودی میتوانید محصولات یاس شامل گردنبند و انگشتر لوگوی یاس ، تیشرت پسرانه ، شال و تاپ دخترانه و ... را در فروشگاه اينترنتی ياس(YasOnlineStore.com)که زیر نظر مستقیم یاس اداره میشه خریداری کنید
اولین ویدئو کلیپ رسمی یاس ،ویدئوی آهنگ"به خاطر من"پنجشنبه 30 دی ماه با کارگردانی مجید فرهبد در اینترنت و شبکه های ماهواره ای منتشر میشه و این موزیک ویدئو رو میتونید با بالاترین کیفیت موجود از یاس رپ دریافت کنید
آهنگ و ویدئو کلیپپ بسیار زیبای" قصه ی زیرزمین " که با هدف اتحاد گروههای زیرزمینی ساخته شده است . در شرایطی که سبک های رپ و راک در ایران هیچ پشتیبانی ندارند و از هیچگونه حمایتی برخوردار نیستند این ما هستیم که باید با هم باشیم و پیام خود را به گوش دنیا برسانیم. این درست که رپ و راک از لحاظه سبک با هم متفاوت هستند، ولی اگر به ریشه ی اصلی این ۲ سبک نگاه کنیم می بینیم که هر ۲ از دردها و مشکلات اجتماع سر برآوردند. و این آهنگ که با همکاری یاس و بزرگان سبک راک در ایران و خارج از ایران ساخته شده هم در حقیقت مشکلاتی که هنرمندان راک و رپ فارسی با آن روبرو هستند را بیان می کند .
گفتنیست این آهنگ مربوط به فیلم مستند Rock On بوده که به زودی در اختیار کسانی که مایل به دیدن این فیلم هستند قرار میگیرد . به امید روزی که همهٔ هنرمندان عزیز ایران زمین بدون هیچ گونه تعصب به سبکشان با هم و در کنار هم فعالیت کنند و یک مجموعه ی زیرزمینی متحد رو تشکیل دهند. این شما و این ویدئوی " قصه ی زیرزمین " کاری مشترک از یاس ، اروین خاچیکان، گروه The Ways، آراد آریا و آرین نائینی . هواداران عزیز میتوانید به این ویدئو در PMC و با کد 7439 رای دهید .
دانلود آهنگ با کیفیت 320 و دانلود ویدئو بدون تک تبلیغاتی و با کیفیت بسیار بالای HD در ادامه مطلب
با درود . امروز فری استایل جدید یاس رو برای دانلود آماده کردم که مربوط میشه به مسابقه ی فری استایل وبسایت رپ سانگ . یاس در این فری استایل شعر جدیدی رو اجرا میکنه که بسیار زیباست و باید بگم که یاس این فری استایل رو بدون تمرین اجرا کرده و حتی در قسمت هایی از این اجرا شعر رو از روی دست نوشته میخونه . اجرای خیلی جالبی شده . در ادامه مطلب میتونید فایل تصویری و صوتی این فری استایل رو دانلود کنید . با تشکر از بچه های رپ سانگ
شاعرانی هستند که هیچ گاه امکان انتشار سروده های خود را نداشته اند . شاعرانی هم هستند که شعرهایشان را مردم بسیاری در سراسر دنیا میشناسند . در تاریخ آمده که سلطان محمود شاهنامه را بی ارزش دانست و از رستم به زشتی یاد کرد و بر فردوسی خشمگین شد و گفت: که "شاهنامه خود هیچ نیست مگر حدیث رستم، و اندر سپاه من هزار مرد چون رستم هست". فردوسی از این بی اعتنایی سلطان محمود بر آشفت و چندین بیت در هجو سلطان محمود گفت و سپس از ترس مجازات او ، غزنین را ترک کرد و چندی در شهرهایی چون هرات، ری و طبرستان متواری بود و از شهری به شهر دیگر می رفت تا آنکه سرانجام در زادگاه خود، طوس درگذشت. در تاریخ آمده است که چند سال بعد، محمود به مناسبتی فردوسی را به یاد آورد و از رفتاری که با آن شاعر آزاده کرده بود پشیمان شد و به فکر جبران گذشته افتاد و فرمان داد تا ثروت فراوانی را برای او از غزنین به طوس بفرستند و از او دلجویی کنند. اما چنان که نوشته اند، روزی که هدیه سلطان را از غزنین به طوس می آوردند، جنازه شاعر را از طوس بیرون می بردند. در میان شاعران معاصر هم نیما را باید یاد کنیم که تا زمان مرگش انتشار شعرهایش را ندید و فقط یک کتاب جیبی کوچک از چند شعرش در زمان حیاتش به چاپ رسید . اکنون زمان آن رسیده که از شاعران کشورمان حمایت کرده و آنها را برای ادامه ی کار تشویق کنیم . خانم دکتر میترا روحانی یکی از شاعران خوب ایران زمین هستند که آهنگی رو به صورت دکلمه با یاس کار کردند و یاس هم در این آهنگ با ایشان همراهی کرده است . هدف یاس از این حرکت حمایت از این شعر تاثیر گذار و شاعر این شعر بوده و باید بگم که این شعر تنها یکی از شعرهای زیبای خانم میترا روحانی است . این آهنگ رو که شیخ حیله گر نام دارد در ادامه مطلب میتوانید دانلود کنید . آهنگساز : سعید شمس
درود . امروز براتون 2 عكس جديد از ياس ميذارم و همين طور مصاحبه جديد ياس با نشريه اينترنتی باربد كه حرفهای جالبی در اين مصاحبه گفته شده و پيشنهاد ميكنم دانلود كنيد.
با درود به همه ی شما عزیزان که همیشه و در همه حال به ما لطف دارید و به این وبسایت سر میزنید . امروز زادروز یاس هست و خیلی از شما اینو میدونید . لازم دونستم این مطلب رو بنویسم و از همه ی شما که ایمیل زدید و یا از طریق تابلوی نظرات این روز رو به یاس تبریک گفتید تشکر کنم و در اینجا از طرف شخص یاس از همتون قدردانی میکنم . میدونم که خیلی از شما منتظر آهنگ یا خبر جدیدی از یاس هستید و من به واقع شرمنده ی همه ی شما هستم و فقط میتونم بهتون بگم یاس همچنان محکم مثل گذشته به کارش ادامه میده و مطمئن باشید با آهنگ های جدید به محبت های بی دریغ شما پاسخ میده . بعضی از دوستان زحمت کشیده و برای یاس هدیه هم خریدند ولی از این گله داشتن که نتونستن به دست یاس برسونن . من فقط این رو از طرف یاس به شما میگم که یاس انتظار هیچ هدیه ای رو از شما دوستداران عزیز و مهربان نداره و راضی به زحمت شما مهربانان نیست و هم این که به آهنگ هاش گوش میدید و حمایت میکنید بیش از هر هدیه ای ارزش داره . با تشکر از همه ی شما عثمان نویسنده ی کلوپ هواداران یاس
به عنوان نماینده رپ فارسی
حضور یاس در فیلم مستند «Rock On»
یاسر بختیاری ملقب به یاس که یکی از مشهورترین و محبوب ترین رپرهای ایرانیست به عنوان نماینده ای از رپرها در فیلم مستند «Rock On» حاضر شد. این فیلم مستند که به صورت تخصصی به موسیقی راک می پردازد، به تهیه کنندگی شهیار کبیری (کارگردان فیلم کافه قبر با بازی عبدی بهروانفر) ساخته شده است.
امیر مطلبی، مجری طرح و دستیار اول کارگردان این مستند در گفتگو با خبرنگار موسیقی ایرانیان گفت: «از آنجایی که موسیقی رپ و راک تم و محتوای تقریبا مشابه به هم دارند، تصمیم گرفتیم با یاس که یکی از قدیمی ترین و با تجربه ترین رپرهای ایرانیست، با او از نقطه اشتراک های سبک موسیقی راک و رپ صحبت کنیم.» وی ضمن اشاره به این مطلب که تمامی اشخاصی که جهت مصاحبه در این فیلم از آنها دعوت بعمل آمده، به صورت حساب شده ای انتخاب شده اند افزود: «پس از تماشای این فیلم متوجه دلیل حضور یاس در بین جمع کثیر راکرهای ایرانی خواهید شد. بی شک یاس با حضور در مجامع بین المللی و دانشگاه های معتبر آمریکا محبوب ترین و مشهور ترین رپر ایرانیست که جایگاه مناسبی را در سطح جهانی برای رپ فارسی بوجود آورده است.
شهیار کبیری کارگردان Rock On نیز در گفتگو با سایت موسیقی ایرانیان دلیل حضور یاس در این فیلم را اینگونه شرح می دهد: «یکسری از مباحث مطرح شده در کار، به قیاس بین موسیقی رپ و راک می پردازد و نیز عده ای از هنرمندان حاضر در فیلم در صحبت هایشان مثال هایی از این قبیل که رپر ها در نشاندن کلام بر روی موسیقی موفق تر از راکرها نشان داده اند و … استفاده می کنند. لذا از یاسر (یاس) عزیز دعوت کردیم تا به عنوان نماینده رپ فارسی در فیلم ما حضور داشته باشد و ضمن پاسخگویی به آن دسته از مسائل مطرح شده، از تجربیات و صحبت های ارزشمندش نیز در خلال فیلم استفاده کنیم.
با عرض سلام . سال نو و نوروز رو به همه ايرانيان و فارسی زبانان به خصوص هواداران ياس تبريک ميگم و اميدوارم امسال ، سالی همراه با شادی و سلامتی برای شما دوستداران ياس باشه . امروز تصميم گرفتم تقويم سال 1389 ياس رو كه صادق علوی عزيز طراحی كرده برای دانلود بذارم . بايد بگم اين تقويم بسيار زيبا هستش و مطئنم كه استفاده ميكنيد . اين تقويم رو ميتونيد در يک فايل زيپ و در ادامه مطلب دانلود كنيد. شاد و پيروز باشيد
آهنگ جدید و فوق العاده زیبای یاس و آمین به نام نیستی . زمانی که یاس متن این آهنگ رو برای من خوند همون لحظه به دلم نشست . امیدوارم به دل شما هم بشینه . و مطمئنم که همینطوره چون احساس واقعی یاس رو میتونید تو این آهنگ درک کنید. آهنگساز: پژمان نیکو
با سلام به همه ی دوستداران یاس که همیشه به این وبسایت لطف داشتن و حتی وقتی YASfans به روز هم نمیشه به ما سر می زنند . در شماره ی جدید هفته نامه ی نسل امروز مصاحبه ی مفصلی با حامد بهداد یکی از بازیگران محبوب سینمای ایران چاب شده و حامد بهداد در قسمتی از این مصاحبه درباره یاس صحبت میکنه و امروز صفحاتی از این مصاحبه رو که به یاس مربوط میشه براتون آماده کردم و در ادامه مطلب میتونید دانلود کنید.
و باز یاس با داستانی دیگه . رپری که همچنان محکم پای سبکش ایستاده و همین روند رو دنبال می کنه . البته با سوژههای متفاوت . آهنگ پیاده میشم (با آهنگسازی سعید شمس) یکی دیگه از دردهای جدی اجتماع ایران رو بیان می کنه . داستان دختری که سوار اولین ماشینی میشه که بخاطر پول خودش رو بفروشه . یکی از خوبیهای کار یاس این که از بالا همه چی رو نگاه نمی کنه . یعنی کلی گویی نمی کنه . همیشه سعی در این داشته که جز به جز مسائل رو بیرون بکشه و ازش بخونه . و همیشه سعی می کنه که کارش از همه لحاظ (شعر و آهنگ و کیفیت) از قبل بهتر باشه که میشه این رو کاملاً احساس کرد، امیدواریم که از این آهنگ لذت ببرید . نوازنده ی سه تار و کمانچه : رضا صوفی .
و با تشکر از احمد سانقه (صدا بردار) . ضمناً همونطور که در بنر بالا هم می بینید برای همکاری با یاس در زمینه ی شعر و آهنگسازی میتونید با شماره 09196335438 تماس بگیرید . لازم که دوباره یاد آور بشیم که اسم آهنگ هست پیاده میشم .
این ویدئو یه مستند هست از یه کودک 10ساله که از سن 4سالگی تومور مغزی داشته و روز به روز این تومور در حال رشد هست . و متاسفانه میشه گفت پزشکان در ایران این کودک رو جواب کردن ولی علی کوچولو همچنان امیدواره . یاس به همراه عده ای از دوستان تصمیم گرفتن که این تصویر رو تهیه کنن و این ویدئو رو بفرستن برای موسسه های سرطان در آمریکا که اگه بشه علی کوچولوی ما رو ساپورت کنن تا برای مداوا به آمریکا بره . آهنگ دلت دریاست از یاس که در آخر این ویدئو پخش میشه از 2 ورس تشکیل شده و در واقع این ورژن از آهنگ برای این ویدئو ساخته شده و به همین دلیل کوتاه هستش . آهنگ رو برای شما عزیزان در وبسایت گذاشتیم ولی ورژن اصلی این آهنگ 3 ورس داره که در آینده پخش خواهد شد . مطمئناً هدف از این کار فقط خدمت به ایران و ایرانی است . این تصویر هم شاید راجع به علی کوچولو باشه ولی هزاران نفر هستند که با بیماریهای خاص دست و پنجه نرم میکنند . از همینجا برای همه ی بیماران آرزوی سلامتی میکنیم .
با سلام به همه ی بازدید کنندگان کلوپ هواداران یاس . امروز تصمیم گرفتیم آهنگ جدید یاس با نام با من باش رو پخش کنیم . آهنگسازی این کار با سعید شمس بوده و باید بگم این آهنگ یه ورژن دیگه هم داشت که قرار نبود پخش بشه و متاسفانه در چند روز گذشته دست به دست پخش شده . به هر روی ورژن اصلی آهنگ با من باش رو با کیفیت 192 میتونید از ادامه مطلب دانلود کنید
تبادل
لینک هوشمند
برای تبادل
لینک ابتدا ما
را با عنوان
موزیک های 2010 و
دنیای 2011 و آدرس
1hamvatan.LoxBlog.ir
لینک
نمایید سپس
مشخصات لینک
خود را در زیر
نوشته . در صورت
وجود لینک ما در
سایت شما
لینکتان به طور
خودکار در سایت
ما قرار میگیرد.