کلوپ هواداران یاس

کلوپ هواداران یاس

(با شرکت در نظرسنجی و دادن نظر به مطالب از یاس حمایت کنید.)

آهنگ و نماهنگ جدید از یاس با عنوان "از چی بگم". شاید با شندین و دیدن این نماهنگ به اتفاقات تلخی که در اطرافمون رخ میده ببشتر دقت کنیم. و به یاد کسانی باشیم که کاملاً معصومانه دچار این اتفاقات شدن و باید یک عمر با این دردها کنار بیان. تمرکز اصلی این آهنگ روی بچه های مدرسه ی شهید رحیمی روستای درود زن واقع در استان فارس هست. بچه هایی که در کلاس درس سوختن و هنوز آثار این حادثه دلخراش رو میشه در چهرشون دید. آهنگسازی این کار به عهده ی سعید انصار بوده و علی تهرانی هم زحمت سه تار این آهنگ رو کشیده و ساخت ویدئوی این آهنگ هم به مانند ویدئوی سرباز وطن بر عهده ی کسری شجاعی بوده. و در اینجا تشکر میکنیم از همه کسانی که در ساخت این آهنگ و ویدئو ما رو یاری کردند.

از دوستانی که شنونده ی آهنگ از چی بگم هستند تقاضا میکنیم این آهنگ رو به دیگری پاس بدن تا شاید به گوش پزشکان حاذق این سرزمین برسه و حرکت مثبتی در جهت بهبود این کودکان ایرانی انجام بدیم. همه با هم.
ضمناً اگه به یاد داشته باشید از آهنگ به "خاطر من به" به این طرف توضیح دادیم که مسلماً ما نیاز به حمایت شما داریم. آهنگ از چی بگم هم اکنون در آیتونز هست. بنابراین از هموطنان خارج از کشور که مایل به شندین این آهنگ هستند خواهشمندیم از آیتونز خریداری کنند و از این طریق ما رو حمایت کنند. از صمیم قلب از شما سپاسگذاریم.

دانلود آهنگ

دانلود ویدئو

 


نظرات شما عزیزان:

ناشناس
ساعت15:40---6 مرداد 1391
سلام عزیز .خیلی وبلاگته باحاله . فقط لطف کن توی این مطالبی که از یاس فان کپی میکنی یکم تغییر بده آدم واسش تنوع باشه . باز هم ممنون از وبلاگ سر تا پا کپی شده ات

محمد صداقتی کلی
ساعت16:31---5 تير 1391
فقط تیک تاک

امیر
ساعت17:45---23 فروردين 1391
فقط شاهین نجفی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: tobi ׀ تاریخ: جمعه 6 اسفند 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به وبلاگ تخصصی یاس خوش اومدید..خوشحال میشم اگه با ما همکاری کنید..


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , 1hamvatan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM