کلوپ هواداران یاس

کلوپ هواداران یاس

(با شرکت در نظرسنجی و دادن نظر به مطالب از یاس حمایت کنید.)

شعر

 

تکست تمامی آهنگ های یاس برای دانلود

بم

بچه هاي خيابوني

با من باش

بازم كمه

بايد بتونيم

به دنيا خوش اومدي

به اميد ايران

بذارين بكشمش

بي تو ديگه نه اصلا

برو

سي دي رو بشكن

چه روزاي سختي رفت

چشمامونو باز كنيم

دفترم دستمه

درد و دل

دركم كن

دلت درياست

دنياي بي رحم

گفتم نرو

هدف

هاني

هويت من

جام جهاني (2006)

خودتو توي بغلم بنداز

كمک

من خستم

مرگ

مرحم

نه اصلا

نه اصلا

نيستي

پدر

پياده ميشم

راز

رعد

Rock On (قصه ي زيرزمين)

سخته

ستاره قطبي

Soldier Pose

صلح تويي

شيخ حيله گر

تمومش كن

تينا

تو بيا

تو مريضي

يادت نره

يك نفس بگيم

زهي عشق


 


نظرات شما عزیزان:

ميثم
ساعت20:03---10 بهمن 1391
من ازياس خيلي خوشم مياد.امااهنگاش دانلودنميشن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: tobi ׀ تاریخ: 5 مهر 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به وبلاگ تخصصی یاس خوش اومدید..خوشحال میشم اگه با ما همکاری کنید..


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , 1hamvatan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM